Advies nodig? Bel 035 6211025

Garantie en defecten

KOSTELOOS RETOURNEREN

Bij een garantie of defect kunt u het product kosteloos retourneren. Verpakt u uw bestelling zeer goed en degelijk om beschadigingen te voorkomen. De retourprocedure krijgt u, afgestemd op uw wensen en situatie, na uw aanvraag per email toegestuurd.
 
WETTELIJKE EN FABRIEKSGARANTIE

U krijgt op al uw aankopen vanzelfsprekend de wettelijke garantie. Dat wil zeggen dat een product moet voldoen aan hetgeen u als consument redelijkerwijs van het product mag verwachten.

Op welke wijze kunt u aanspraak maken op uw garantie?

Dit kunt u per e-mail doen, gelieve dan een foto van het betreffende onderdeel, uw ordernummer en het onderwerp vermelden. Op deze manier kunnen wij beoordelen of er sprake is van een garantiegeval. Mocht het redelijkerwijs niet mogelijk zijn om het defect te beoordelen zonder dat wij het fitnessapparaat- / artikel in 'levende' lijve kunnen aanschouwen, dan zal dit door ons beoordeeld moeten worden. Uiteraard gaat alles in goed overleg, want wij denken graag met u mee.

Als u aanspraak wilt maken op deze garantie, dient u ons te een e-mail (info@fitnessdelivery.nl) sturen. Stuur in ieder geval het volgende in uw e-mail mee:

  1. Het bestelnummer van uw bestelling (te vinden op uw factuur, of antwoord op een van onze bestelprocedure-e-mails, daar staat het ook altijd in);
  2. Het ordernummer (te vinden op uw factuur, of antwoord op een van onze bestelprocedure-e-mails, daar staat het ook altijd in);
  3. Een duidelijke omschrijving van het garantiegeval (Wat is er defect? Wanneer is het gebeurd? Hoe is het gebeurd?);
  4. Een foto van het defecte onderdeel (indien van toepassing)

Fitnessdelivery.nl hanteert voor producten en accessoires een fabrieksgarantie van doorgaans 1 jaar. Voor producten waar een garantiebewijs van de fabrikant is bijgeleverd, gelden de bepalingen van de desbetreffende fabrikant.

Bekijk alle merken
Mijn winkelwagen

U hebt niets in uw winkelwagen.